Dictionar de Marketing englez-roman
Referinta: 9975673279
Dictionar de Marketing englez-roman
- Autori
- A. Ivanovic , P.H. Collin
- Colectie
- Dictionare Stiinta
- Editura
- Stiinta
- Pagini
- 344
- ISBN
- 9975-67-327-9
- Tip coperta
- Cartonata
- Format
- 20.5 x 14.0 cm
Editia: Ediţia a I-a
Format: 130 x 195 mm
Editie: Biligva
Titlu Original: Dictionary of Marketing
Traducator: Lucian Serban Broche, Gabriela Bota
Dicționarul de Marketing englez-roman pune la dispoziție persoanelor interesate un amplu vocabular de termeni utilizați în marketing, inclusiv cuvinte privind cercetarea pieței, publicitatea, asistența promoțională, tehnicile de vânzare.
Cei 6500 de termeni principali și expresii asociate sunt explicate într-un limbaj accesibil, utilizându-se adesea în acest scop cuvinte care apar în corpul dicționarului.
Majoritatea exemplelor sunt prezentate cu scopul de a ilustra modul de utilizare a cuvintelor și expresiilor într-un context concret, iar multe dintre expresiile mai dificile sunt explicate la rândul lor într-un limbaj simplu.
Cuvintele care ridică unele probleme de gramatică sunt însoțite de scurte note explicative, indicându-se formele speciale de plural, și prezentate totodată diferențele între utilizarea în engleza britanică și cea americană.
Colectia „ Dictionare Stiinta” include:
- Dictionar de locutiuni rus-roman
- Dictionar roman-rus sinonimizat
- Dictionar de Marketing englez-roman
- Dictionar etimologic de botanica sistematica
- Dictionar explicativ si etimologic de termeni geografici
Dicţionare „ŞTIINŢA” este o colecţie de dicţionare fundamentale pe anumite domenii: botanică, geografie, economie, marketing, inclusiv dicţionare lingvistice, monolingve sau bilingve.
- Autor
- A. Ivanovic, P.H. Collin
- Colectie
- Dictionare Stiinta
- Editura
- Stiinta
- Pagini
- 344
- ISBN
- 9975-67-327-9
- Tip coperta
- Cartonata
- Format
- 20.5 x 14.0 cm